Blog
Poziomy neurologiczne w coachingu
Analiza modelu Roberta Diltsa Robert Dilts, znany badacz i praktyk NLP (Neuro-Linguistic Programming), w swojej książce „Od przewodnika do inspiratora. Coaching przez duże C” przedstawił model poziomów neurologicznych. Model ten został zaprojektowany jako narzędzie do...
Rozwojowy piątek w Clever Frame
Piątek, piąteczek, piątunio, to taki dzień w pracy, gdy można poluzować...Może i można, ale nie u nas w Clever Frame, gdzie pracownicy na 200% realizują swoje cele.Klient w firmie Clever Frame jest zawsze w centrum, dlatego staramy się nie zwalniać i jeśli się tylko...
Rozwijamy się w Mistrzowskiej Szkole Sprzedaży – Sekrety sukcesu klientów i sprzedawców
Przebieg szkolenia dla Specjalistów Działu Wsparcia Sprzedaży i Key Account Managerów - Mistrzowska Moc Pytań W ramach dwóch szkoleń dedykowanych dla Specjalistów Działu Wsparcia Sprzedaży oraz Key Account Managerów, uczestnicy mieli okazję zgłębić temat...
Jak hormony wpływają na reakcje naszego mózgu i na decyzje zakupowe – c.d. o storytellingu w sprzedaży.
Storytelling czyli sztuka opowiadania historii W świecie sprzedaży storytelling, czyli sztuka opowiadania historii, jest narzędziem, które może skutecznie przyciągnąć uwagę klientów i skłonić ich do podjęcia decyzji zakupowej. To jednak nie tylko efekt dobrego...
Dlaczego Mówię NIE Krindż-Marketingowi
Dlaczego Krindż-Marketing Stał się Nową Normą? Od pewnego czasu obserwuję trend, który dla wielu z nas może być co najmniej niezrozumiały. Chodzi o tzw. krindż-marketing (z ang. "cringe marketing"), czyli strategię marketingową, która polega na celowym wywoływaniu...
Nowe podejście do storytellingu w sprzedaży. Skuteczne słuchanie jako klucz do sukcesu w komunikacji z klientem.
Czym jest storytelling, a czym nie jest? Storytelling od lat znajduje zastosowanie w marketingu i sprzedaży jako narzędzie budowania relacji z klientem oraz zwiększania skuteczności przekazu. Jednak coraz więcej ekspertów zauważa, że sama umiejętność opowiadania...
Czym jest storytelling? Przereklamowaną modą czy potężnym narzędziem w komunikacji?”
Opowiadanie historii oparte na doświadczeniu jest siłą napędową wzajemnego poznawania się, budowania zaufania, szacunku czyli budowania relacji. Budowanie relacji z kolei jest podstawą sprzedaży. Wyobraź sobie sprzedawcę, który zamiast po prostu przedstawiać cechy...
Po co budować relacje w sprzedaży? Sprzedaż to przecież transakcja jednorazowa.
Czy aby na pewno? Zaufanie, emocje i korzyści - nowa era skutecznej sprzedaży W dzisiejszym dynamicznym świecie sprzedaży, sukces nie zależy już tylko od produktu czy ceny. Klienci mają nieograniczony dostęp do informacji i mogą porównać oferty w kilka minut. To, co...
Odpoczynek i produktywność – jak wakacje wpływają na sukces biznesowy
Temat wakacyjny Regeneracja i well-being podczas wakacji W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, gdzie praca i tempo życia narzucają wysokie wymagania, warto zatrzymać się na chwilę i zastanowić nad tym, jak ważny jest odpoczynek. Wakacje i czas wolny od pracy...
Recenzja książki “Myślenie pytaniami” Marilee Adams
Jak na nią trafiłam? Na studiach podyplomowych z coachingu zetknęłam się po raz pierwszy z książką "Myślenie pytaniami" autorstwa Marilee Adams. Wtedy była dla mnie prawdziwym odkryciem i wspaniałym uzupełnieniem tego, co przerabialiśmy podczas zajęć. Właśnie wtedy...