Blog

Reguła czterech kroków w obsłudze trudnego klienta

Dzisiejszy wpis chcę rozpocząć od krótkiego ćwiczenia. Gdy mówię do Ciebie: Nie denerwuj się … Nie myśl, że … Nie krzycz ... Co wtedy myślisz? Co czujesz? Jak pierwsza myśl przychodzi Ci do głowy? Co chcesz mi odpowiedzieć? Zastanów się przez moment i odpowiedz sobie...

Siła kobiet

Parafrazując myśl Heraklita z Efezu: "Jedyną rzeczą stałą jest prawo ciągłej zmiany", mogę śmiało powiedzieć, że w ludzkim życiu zmiana to jedna z niewielu rzeczy, jakich możemy być pewni. Tym razem zwrócę się do kobiet, gdyż sama jestem kobietą i z doświadczenia...

Indywidualna sesja coachingowa

Jesteś jedyną osobą na świecie, która może zdać sobie sprawę, że "posiadasz skrzydła i możesz zacząć fruwać" jeśli tylko chcesz. Pytanie tylko czym są dla Ciebie "Twoje skrzydła" i co uważasz za "latanie"? Proponuję Ci jedynie, abyś wykorzystała-wykorzystał swój...

Asertywne radzenie sobie z naciskiem

Biorąc pod uwagę przedostatni wpis związany z obsługą niezadowolonego klienta, postanowiłam iść za ciosem i napisać kilka słów o asertywnym radzeniu sobie z naciskiem. Sposoby, które omówię, można śmiało wykorzystywać w obsłudze roszczeniowego klienta czy klienta,...

Obsługa niezadowolonego klienta

Od jakiegoś czasu na szkoleniach z obsługi klienta, staram się nauczyć nowego spojrzenia na kontakt z odbiorcą korzystającym z usług czy produktów danej firmy. Staram się, aby pracownicy obsługi klienta zerwali z podejściem: „Klient nasz Pan” lub „Klient nasz wróg” na...

Ja w mediach – www.dlalejdis.pl

Trener z szóstym zmysłem Choć ma lekko ponad 160 centymetrów, skrywa w sobie tyle energii i miłości do życia, że mogłaby nimi obdarować cały świat. Szkoli, coachuje, prowadzi, pomaga. Dla Katarzyny Książkiewicz jej działalność jest nie tylko pracą, ale także sposobem...

Świąteczne życzenia

Naj­ważniej­sze jest, by gdzieś is­tniało to, czym się żyło: i zwycza­je, i święta rodzin­ne. I dom pełen wspom­nień. Naj­ważniej­sze jest, by żyć dla powrotu. Antoine de Saint-Exupéry W moich świątecznych wspomnieniach jest dom babci i dziadka. Jest mama, która...

Szkolenia w firmie

To wszystko o czym pisałam wcześniej, a co nierozerwalnie wiążę się z doskonaleniem pracowników, to bardzo istotne elementy procesu szkoleniowego i z pełną odpowiedzialnością podkreślam tu słowo proces. Jestem zwolennikiem kompleksowego wsparcia zespołów czyli prócz...

Nowe – stare spojrzenie na sprzedaż

Ostatnio pisałam dlaczego warto korzystać z trenera zewnętrznego i podawałam z jakiego powodu należy traktować taką współpracę jako inwestycję w swój zespół marzeń. Dziś chciałbym zająć się nowym spojrzeniem na sprzedaż i obsługę klienta. Telemarketing istnieje już w...

Konkurs Artystyczny PKPZin

Miło mi poinformować, że wystartował właśnie kolejny Konkurs Artystyczny PKPZin. Tym razem dołączyłam do szacownego grona sponsorów. Trzymam mocno kciuki za wszystkich biorących udział w Konkursie. Niech wygra najlepszy 🙂 Konkursy Wydarzenie - Konkurs Artystyczny...