Blog

Jak wytrwać w noworocznym postanowieniu i osiągnąć swój cel

Początek Nowego Roku wzbudza naturalną chęć do dokonania istotnych zmian w życiu. Do rozpoczęcia nowego czasu w wyjątkowy, inny niż dotychczas sposób. Wielu z nas nie umie jednak wytrwać w tym noworocznym postanowieniu i wycofuje się lub zapomina o nim. Sama...

Różne oblicza trenera biznesu w Contact Center

Czy można sobie wyobrazić Contact Center bez trenera? Pewnie, że można. Wszak wyobraźnia nie zna granic. 🙂 Jeśli tak, to poddajmy się fantazji dalej i wyobraźmy sobie dowolną drużynę sportową bez trenera, albo żołnierzy bez dowódcy. A może klasę bez nauczyciela. Albo...

Wigilijna opowieść Kasi

*Zainspirowana poniższą bajką znalezioną w Internecie „- Halo, czy to Biuro Rzeczy Znalezionych? – zapytał dziecięcy głos. - Tak, skarbie. Zgubiłeś coś? - Zgubiłem mamę. Jest może u was? - A możesz ją opisać? - Jest piękna i dobra. I bardzo kocha koty. - No właśnie...

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego 2019 Roku …

... chcę Wam wszystkim złożyć z głębi serca życzenia świąteczne. Dla mnie te Święta są zawsze wyjątkowe i mają magiczną moc. A zatem w tych wyjątkowych chwilach Bożego Narodzenia i nadchodzącego wielkimi krokami Nowego Roku, pragnę każdemu z Was razem i z osobna,...

Prezent dla Was – Ćwiczenie z przenośnią

Pomyślałam sobie, że te wyjątkowe Święta Bożego Narodzenia, koniec Starego Roku i dosłownie za moment początek Nowego, to dobry moment na prezent dla Was - dla tych wszystkich, którzy angażują swój cenny czas, czytają moje wpisy, artykuły, korzystają z proponowanych...

Jak odzyskać i utrzymywać motywację do działania?

Często na warsztatach, szkoleniach, podczas coachingu czy tu na blogu we wpisach pojawia się temat realizacji celów. Uczymy się stawiać sobie cele, układać plan ich realizacji, zastanawiamy się nad różnymi możliwościami i wariantami naszych wyborów. Sprawdzamy także,...

Zaproszenie do ćwiczenia

Zapraszam Cię dzisiaj do ćwiczenia innego niż zwykle. Dzisiaj dla odmiany będziemy rysować swoją bajkę. Możesz „rysować” w myślach, czyli sobie wyobrazić, bądź narysować na kartce papieru. Zachęcam Cię do rysowania na papierze, aby pozostał po Twojej wizji...

Coaching w Call Center

Czy można nazwać proces podnoszenia jakości rozmów telefonicznych konsultantów w centrum kontaktu z klientem coachingiem? Czy długofalowy, dwustronny proces pomagający rozwijać umiejętności i jednocześnie osiągać lepsze wyniki jest treningiem i motywacją dla...

Coaching

Wszyscy, którzy odpowiadają za pracę grup pracowników i zespołów, szczególnie sprzedażowych żyją w czasach silnej konkurencji. W firmach zajmujących się sprzedażą już od dawna panuje nastawienie na wynik i na tzw. efekt echo. Nie należy więc zapominać, że Ci wszyscy,...

Gdy odchodzą specjaliści

Chcę zaproponować dokonanie zmian w podejściu do pracy samych pracowników, aby ustrzec ich przed nieprzemyślanymi krokami, oraz pracodawców, aby czasem zastanowili się, czy rzeczywiście nie ma ludzi niezastąpionych. Jakiś czas temu pracownicy jednej z dużych...