Blog

Bajka o idealnej Kobiecie

Bajka o idealnej Kobiecie

Ostatnio często zdarza mi się pracować z kobietami, zarówno indywidualnie jak i na warsztatach, dlatego moja uwaga skupiona jest właśnie na działaniach podejmowanych dla nich i kierowanych do nich. Dziś prezentuję bajkę znalezioną w Internecie, którą dedykuję zarówno...

Inteligencja emocjonalna a sukces

Inteligencja emocjonalna a sukces

Inteligencja emocjonalna – rys historyczny Inteligencja emocjonalna to pojęcie, które do psychologii wprowadził Daniel Goleman. Podczas prowadzonych wśród absolwentów Harvardu badań zauważył, że studenci mający wysoki poziom inteligencji racjonalnej i osiągający...

Team Coaching

Team Coaching

"Żadna organizacja nie będzie dobrze funkcjonować, jeśli nie wykorzysta talentów  wszystkich członków swojego zespołu." David Clutterbuck Zachęcam Menedżerów i osoby podejmujące decyzje o rozwoju potencjału pracowników w firmach, do skorzystania z team coachingu...

Bajka o emocjach-Life coaching

Bajka o emocjach-Life coaching

„Pewien mądry człowiek stanął na scenie przed publicznością i opowiedział żart. Wszyscy się zaśmiali. Po chwili znów opowiedział ten sam dowcip. Tym razem tylko garstka ludzi się zaśmiała. Opowiedział ten dowcip po raz trzeci. Na całej sali nikt się nie zaśmiał....

Zaproszenie na coaching

Zaproszenie na coaching

Zapraszam Cię na coaching kariery i znalezienia Twoich mocnych stron W życiu kieruję się dwiema maksymami. Pierwsza, to słowa Jana Pawła II mówiące o tym, że: „Człowiek jest wieki nie przez to kim jest, nie przez to co ma, ale przez to czym dzieli się z innymi”. Druga...

Karykatury

Karykatury

Słynny amerykański rysownik Thomas Nast był na przyjęciu w gronie przyjaciół. Ktoś zaproponował, by narysował karykatury wszystkich uczestników przyjęcia. Śmiałymi, szybkimi pociągnięciami ołówka naszkicował podobizny obecnych. Potem puścił rysunki w obieg, by każdy...

Obsługa klienta – od czego zacząć

Obsługa klienta – od czego zacząć

Czas pandemii sprawił, że obsługa klienta przeniosła się w jeszcze większej ilości przypadków do Internetu, przez telefon, czat. Ostatnio sama miałam okazję być po tej drugiej stronie, właśnie jako Klient i uświadomiłam sobie, jak dużo, zdawałoby się oczywistych...

Zaleta małych kroków w osiąganiu celu

Zaleta małych kroków w osiąganiu celu

Z osiąganiem dalekosiężnych celów rzecz miewa się tak, że zwykle ma się przed sobą bardzo długą drogę. I wtedy pojawia się myśl: „jak bardzo długa czeka mnie droga do osiągnięcia celu”. Wówczas może pojawić się zwątpienie, a w kolejnej fazie także wymówki. Może...

Klucze do umysłu Twojego klienta

Klucze do umysłu Twojego klienta

Często Managerowie lub Trenerzy wewnętrzni w Call Center, tworzą uniwersalne przekazy marketingowe tzw. scenariusze rozmów - te same dla wszystkich Telemarketerów i skierowane do wszystkich klientów. Największym błędem, jaki popełniają, jest to, iż nakazują trzymać...