Blog

Czego nie wiedzą słabi Telemarketerzy?

Najskuteczniejsze techniki sprzedażowe to często takie, które sprawdzają się w życiu codziennym i których stosowanie odbywa się jakby poza naszą świadomością. Ich wielka siła wynika z tego, że działają w każdej sferze życia. Ta siła wynika z naturalnych odruchów i...

Ćwiczenie na dziś

Zapraszam do zabawy z wykorzystaniem cudownego narzędzia - Kart LUMICO. Od przyrody można się uczyć bycia cierpliwym i wytrwałym! Nawet gdy nie widać wyjścia, ono zawsze jest! Trzeba tylko cierpliwie czekać i robić swoje. Na załączonych zdjęciach widać fragmenty z...

M jak Metamorfoza

Jest piękne lato. Słońce, ciepło, lekki wiatr. Żyć nie umierać. Taka pogoda sprzyja przebywaniu na łonie przyrody i obserwacji tego, co nas otacza. Przeczytałam ostatnio, że od przyrody można się uczyć. Siedząc i napawając się pięknem otaczającej natury, obserwacją i...

Znaczenie DAPA i SELL w podejściu do nowoczesnej sprzedaży

Jeśli zastanowimy się nad tym, co sprawia, że klienci kupują, a sprzedawcy sprzedają, to okaże się, że obie strony osiągają swój cel wówczas, gdy tak naprawdę znajdą odpowiedzi na kilka kluczowych pytań. Jeśli to zostanie spełnione, a ich ciekawość związana ze...

Reguła czterech kroków w obsłudze trudnego klienta

Dzisiejszy wpis chcę rozpocząć od krótkiego ćwiczenia. Gdy mówię do Ciebie: Nie denerwuj się … Nie myśl, że … Nie krzycz ... Co wtedy myślisz? Co czujesz? Jak pierwsza myśl przychodzi Ci do głowy? Co chcesz mi odpowiedzieć? Zastanów się przez moment i odpowiedz sobie...

Siła kobiet

Parafrazując myśl Heraklita z Efezu: "Jedyną rzeczą stałą jest prawo ciągłej zmiany", mogę śmiało powiedzieć, że w ludzkim życiu zmiana to jedna z niewielu rzeczy, jakich możemy być pewni. Tym razem zwrócę się do kobiet, gdyż sama jestem kobietą i z doświadczenia...

Indywidualna sesja coachingowa

Jesteś jedyną osobą na świecie, która może zdać sobie sprawę, że "posiadasz skrzydła i możesz zacząć fruwać" jeśli tylko chcesz. Pytanie tylko czym są dla Ciebie "Twoje skrzydła" i co uważasz za "latanie"? Proponuję Ci jedynie, abyś wykorzystała-wykorzystał swój...

Asertywne radzenie sobie z naciskiem

Biorąc pod uwagę przedostatni wpis związany z obsługą niezadowolonego klienta, postanowiłam iść za ciosem i napisać kilka słów o asertywnym radzeniu sobie z naciskiem. Sposoby, które omówię, można śmiało wykorzystywać w obsłudze roszczeniowego klienta czy klienta,...

Obsługa niezadowolonego klienta

Od jakiegoś czasu na szkoleniach z obsługi klienta, staram się nauczyć nowego spojrzenia na kontakt z odbiorcą korzystającym z usług czy produktów danej firmy. Staram się, aby pracownicy obsługi klienta zerwali z podejściem: „Klient nasz Pan” lub „Klient nasz wróg” na...

Ja w mediach – www.dlalejdis.pl

Trener z szóstym zmysłem Choć ma lekko ponad 160 centymetrów, skrywa w sobie tyle energii i miłości do życia, że mogłaby nimi obdarować cały świat. Szkoli, coachuje, prowadzi, pomaga. Dla Katarzyny Książkiewicz jej działalność jest nie tylko pracą, ale także sposobem...