Blog

Efektywna komunikacja z klientem przez telefon

"Chodzi mi o to, aby język giętki Powiedział wszystko, co pomyśli głowa" Juliusz Słowacki Komunikowanie się to wzajemne przekazywanie informacji, pojęć, idei i uczuć, itp. za pomocą symboli tworzonych przez słowa, dźwięki obrazy czy dotyk.* Ludzie komunikują się...

Sześć powodów, dla których warto zostać trenerem

Liczba Specjalistów ds. szkoleń w Polsce rośnie nieprzerwanie od co najmniej sześciu lat. Zwiększyła się także znacznie liczba Firm Szkoleniowych skupiająca stałych i niezależnych Trenerów Biznesu. Analitycy zapowiadają dalszy rozwój branży w podobnym tempie,...

Motywowanie pracowników – czy warto?

Chciałabym zająć się dzisiaj problemem motywacji, ale nie z punktu widzenia pracownika lecz kierownika zagrzewającego swój zespół do lepszej pracy. Przypomnijcie sobie, kiedy ostatnio mieliście czas na spotkanie z którymś ze swoich podwładnych, face to face. Kiedy...

Metody współdziałania z różnymi typami klientów

W tym krótkim tekście chciałabym zaprezentować moją propozycję współdziałania z różnymi typami klientów. Moim celem jest przekazanie informacji, które zebrałam w ciągu wielu lat praktyki i które pomogły mi jak i wielu Telemarketerom budować podczas rozmowy dobre...

Rozmowa telefoniczna

Żyjemy w czasach silnej konkurencji. Od dawna już w Polsce małe i średnie firmy wiedzą, że nie wygrają reklamą z wielkimi koncernami, brakuje im zwyczajnie tak dużych środków. To właśnie także te firmy zorientowały się, że ludzie są zmęczeni ciągłymi, narzucającymi...

Coaching Lidera

Wszyscy, którzy odpowiadają za pracę grup pracowników i zespołów, szczególnie sprzedażowych żyją w czasach silnej konkurencji. W firmach zajmujących się sprzedażą już od dawna panuje nastawienie na wynik i na tzw. efekt echo. Nie należy więc zapominać, że Ci wszyscy,...

Coaching w Call Center

Czy można nazwać proces podnoszenia jakości rozmów telefonicznych konsultantów w centrum kontaktu z klientem coachingiem? Czy długofalowy, dwustronny proces pomagający rozwijać umiejętności i jednocześnie osiągać lepsze wyniki jest treningiem i motywacją dla...

Jak efektywnie zorganizować sobie czas pracy

Każdy czynny zawodowo, w pracy spędza ponad połowę życia. Nic więc dziwnego, że ludzie chcą pracować w przyjaznym środowisku, wśród sympatycznych ludzi. Unikamy więc firm i zakładów, w których atmosfera wywołuje u nas stres. Wiadomo bowiem, że stres związany z pracą,...

Wziąć los we własne ręce

Śmiem twierdzić, że to ludzie stworzyli świat takim, jakim on jest w obecnej formie. Dodam więcej, ten świat tworzony jest w dalszym ciągu. Istotnym czynnikiem jest fakt, że tworzymy, rozbudowujemy i czynimy lub staramy się czynić go lepszym wspólnie. Pojedyncza...