Reguła czterech kroków w obsłudze trudnego klienta

Reguła czterech kroków w obsłudze trudnego klienta

Dzisiejszy wpis chcę rozpocząć od krótkiego ćwiczenia. Gdy mówię do Ciebie: Nie denerwuj się … Nie myśl, że … Nie krzycz … Co wtedy myślisz? Co czujesz? Jak pierwsza myśl przychodzi Ci do głowy? Co chcesz mi odpowiedzieć? Zastanów się przez moment i odpowiedz...
Siła kobiet

Siła kobiet

Parafrazując myśl Heraklita z Efezu: „Jedyną rzeczą stałą jest prawo ciągłej zmiany”, mogę śmiało powiedzieć, że w ludzkim życiu zmiana to jedna z niewielu rzeczy, jakich możemy być pewni. Tym razem zwrócę się do kobiet, gdyż sama jestem kobietą i z...
Indywidualna sesja coachingowa

Indywidualna sesja coachingowa

Jesteś jedyną osobą na świecie, która może zdać sobie sprawę, że „posiadasz skrzydła i możesz zacząć fruwać” jeśli tylko chcesz. Pytanie tylko czym są dla Ciebie „Twoje skrzydła” i co uważasz za „latanie”? Proponuję Ci jedynie, abyś...
Asertywne radzenie sobie z naciskiem

Asertywne radzenie sobie z naciskiem

Biorąc pod uwagę przedostatni wpis związany z obsługą niezadowolonego klienta, postanowiłam iść za ciosem i napisać kilka słów o asertywnym radzeniu sobie z naciskiem. Sposoby, które omówię, można śmiało wykorzystywać w obsłudze roszczeniowego klienta czy klienta,...
Obsługa niezadowolonego klienta

Obsługa niezadowolonego klienta

Od jakiegoś czasu na szkoleniach z obsługi klienta, staram się nauczyć nowego spojrzenia na kontakt z odbiorcą korzystającym z usług czy produktów danej firmy. Staram się, aby pracownicy obsługi klienta zerwali z podejściem: „Klient nasz Pan” lub „Klient nasz wróg” na...
Ja w mediach – www.dlalejdis.pl

Ja w mediach – www.dlalejdis.pl

Trener z szóstym zmysłem Choć ma lekko ponad 160 centymetrów, skrywa w sobie tyle energii i miłości do życia, że mogłaby nimi obdarować cały świat. Szkoli, coachuje, prowadzi, pomaga. Dla Katarzyny Książkiewicz jej działalność jest nie tylko pracą, ale także sposobem...