Biznes zaczyna się od kontaktu
Cykliczne spotkania praktyków i pasjonatów call center i telekomunikacji
Telemarketing – Nowe kanały komunikacji
Termin: godz. 09:00 do 13:00 dnia 14.11.2017 t
Miejsce: Europrofes Group sp. z o.o. przy ulicy Ofiar Oświęcimskich 17 we Wrocławiu
O Callnation
Callnation, to spotkania managerów call center i przedsiębiorców. Łączy nas wykorzystanie telemarketingu jako kanału komunikacji z klientami i potrzeba ciągłego rozwoju. Na obecnym Callnation dowiesz się jakie zmiany zachodzą na rynku call center i jak się do nich dostosować. Będziesz mieć okazję na wypróbowanie w praktyce nowoczesnych rozwiązań telemarketingowych. Poznasz sekrety szkolenia telefonicznych sprzedawców i nawiążesz kontakty z praktykami. Wymienimy się doświadczeniami, bo przecież sprzedaż zaczyna się od kontaktu.
Agenda spotkania
- 09:00 – 09:30 Rejestracja i powitanie uczestników.
- 09:30 – 10:00 Po co szkolić konsultantów? Innowacyjne modele współpracy z trenerem.
- 10:00 – 10:40 Czy wolno nam jeszcze dzwonić? Co przyniesie rok 2018 i nowe regulacje prawne dotyczące danych osobowych RODO.
- 10:40 – 11:00 Przerwa kawowa.
- 11:00 – 12:00 Jak w obecnym świecie pozyskać klienta? Modele pozyskiwania leadów sprzedażowych z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi.
- 12:00 – 12:30 Co się stało z telefonią? Czy transmisja głosu przez internet stała się już standardem?
- 12:30 – 13:00 Podsumowanie i losowanie niespodzianek.
Prezenterzy
Łukasz Jasiński
Przedsiębiorca od urodzenia i manager call center niemalże od początku swojej kariery zawodowej. Mimo technicznego spojrzenie na zagadnienia call center, fascynuje się umysłem i jego możliwościami. Autor książek i licznych publikacji na temat telemarketingu. Założyciel i Wiceprezes TMSolution – firmy, która wspiera przedsiębiorców w całym procesie budowy i zarządzania call center.
Katarzyna Książkiewicz
Trener biznesu i coach z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży, obsłudze klienta, motywowaniu i budowaniu zwinnych zespołów. Właścicielka firmy Katarzyna Książkiewicz Trener z szóstym zmysłem i prezes spółki Call Center Online. Razem z Łukaszem Jasińskim napisali bestselerowe książki „Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center” oraz „Umawianie spotkań. Jak robić to skutecznie, efektywnie i z klasą”.
Maja Borkowska
Specjalista z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze klienta, sprzedaży i marketingu. Pasjonują ją procesy wspierające sprzedaż i ich dostosowywanie do sytuacji rynkowej. Pracowała w branży telekomunikacyjnej, medycznej i finansowej. Z telefonem przy uchu. Fanka Davida Bowie.
Najnowsze komentarze