Opinie

Jako menadżer z wieloletnim stażem, z każdym rokiem narasta we mnie coraz silniejsze poczucie odpowiedzialności – nie za zarządzanie powierzanym mi obszarem, (bo to miałam w sobie „od zawsze” – m,in. dlatego właśnie nim zostałam), ale za rozwój własny i otaczających mnie ludzi.
Praca z informacją zwrotną, „szkolenia miękkie”, insight’y, talent management, performance management, zawierające w sobie istotny element oceny rozwoju pracownika i wytyczania obszarów samodoskonalenia – w takiej kulturze pracujemy w Raiffeisen Polbank  od lat, jesteśmy niewątpliwie beneficjentami nie przez wszystkich być może docenianych cech korporacji, która stawia na najwyższą jakość kadry i oferuje najnowsze narzędzia, techniki i metody z obszaru zarządzania potencjałem ludzkim, jakie pojawiają się na rynku.
I wciąż nam mało… Układając plan pracy z moimi bezpośrednimi i pośrednimi podwładnymi, czyli szefami, do których raportuje po kilku szefów lub odpowiednio kilku szeregowych podwładnych,  wyczuwałam potrzebę przeprowadzenia ćwiczeń, które w oparciu o wchłanianą wiedzę zawsze stają się dobrym, mocnym krokiem w kierunku jej wykorzystania. Jednak przeprowadzenie takich warsztatów  przez osobę z zewnątrz dawało większą szansę „odświeżenia”.
Moja ówczesna asystentka zaproponowała mi współpracę z Panią Katarzyną Książkiewicz – „Trenerem z Szóstym Zmysłem” , którą zafascynowała się w poprzedniej pracy. I to był strzał w dziesiątkę! To wydaje się nieprawdopodobne, że Pani Katarzyna – nie znając mnie, mojego zespołu ani naszej organizacji, błyskawicznie potrafiła odnaleźć się w moich intencjach i wyczuć nasze potrzeby.
Pierwszy warsztat koncentrował się   na komunikacji i relacjach z podwładnymi. Byliśmy  z niego wszyscy bardzo zadowoleni, dlatego w tym roku ponownie zadzwoniłam do Pani Kasi.
Opowiedziałam w kilku słowach, co się u nas zadziało, jaka panuje atmosfera i czego potrzebuję dla moich zarządzających. Praktycznie bez długich konsultacji, wraz z podwładnymi – szefami znaleźliśmy się po raz kolejny na warsztatach, które w 100%  odzwierciedliły nasze bieżące potrzeby. Tym razem skupialiśmy się na zarządzaniu stylem coachingowym, odkrywaliśmy nasze mocne i słabsze strony, zasady i wartości, na których budujemy nasze zespoły, braliśmy się za bary z wyzwaniami, które sami sobie określaliśmy. Jadąc bardzo zadowolona ze spotkania myślałam: „Jakie to jest niesamowite, móc odnaleźć się z człowiekiem, który potrafi tak trafnie dotrzeć do nas… Jak ona tak… To musi być … ten szósty zmysł!!! „

Teresa Kachniarz

Dyrektor Banku Dyrektor Południowo – Zachodniego Centrum Korporacyjnego Raiffeisen Polbank, Dyplomowany mentor – dyplom przyjęty z rąk Davida Clutterbucka

„Katarzyna podchodzi do wykonywanej pracy z pełnym profesjonalizmem i niezwykłym zaangażowaniem. Dodatkowo jest osobą pełną optymizmu oraz empatii, dzięki czemu ma bardzo dużą łatwość w nawiązywaniu kontaktu, zarówno jako trener jak i partner biznesowy.”

Katarzyna Witulska–Janek

Dyrektor Pionu Contact Center AVISTA MEDIA Sp. z o.o.

„Kasia była moim mentorem, wprowadzała mnie w tajniki pracy w call center. Jej niezwykła kreatywność, życzliwość, otwartość na pojawiające się możliwości, ciągłe podnoszenie poprzeczki sobie i innym, a przede wszystkim szeroka wiedza i doświadczenie przełożyły się na mój rozwój zawodowy. Za co Ci Kasiu bardzo dziękuje. :)”

Dorota Płuciennik

HR Manager Telefonia DIALOG S.A.

„Profesjonalistka w każdym aspekcie swojej pracy 🙂 Niezwykle merytoryczna i posiadająca doskonałe kompetencje menedżerskie. Miałam przyjemność pracować z Kasią w Telefonii Dialog w latach 2004 – 2008, była moim pierwszym Koordynatorem i przekazała mi wiele umiejętności niezbędnych na stanowiskach menedżerskich, które wdrożyłam podczas pracy z moimi Konsultantami. Jako szkoleniowiec była zawsze bardzo dobrze przygotowana do szkoleń, a Konsultanci uwielbiali jest sposób przekazywania wiedzy 🙂 Jest osobą bardzo pozytywną i entuzjastycznie nastawioną do realizacji zadań :)”

Kamila Puchalska

Koordynator Centrum Obsługi Klienta Home Telefonia Dialog Sp. z o.o. Grupa Kapitałowa Netia

„Nawet nie pamiętam, od kiedy znam i pracuję z Kasią … Kasia jest cudowną, ciepłą osobą, która swoim entuzjazmem zaraża wszystkich! Jej szkolenia gwarantują poznanie technik, które w cudowny sposób sprawdzają się w codziennej pracy. Humor, entuzjazm, perfekcja i wiedza, którą dzieli się z innymi … Trzebaż czegoś więcej? Taki trener to skarb! Naprawdę!

Zbigniew Kośniki

Starszy Konsultant ds. obsługi klienta OPM Sp. z o.o.

„Wspaniała trenerka 🙂 Szkolenia z nią były przyjemne, miłe i pouczające. Z wyniesionych nauk korzystam do dnia dzisiejszego. Zaraża zaangażowaniem i optymizmem. Zawsze doskonale przygotowana do szkolenia.”

Katarzyna Obiała

Specjalista Hot Line, Part-trener Lukas Bank S.A.

„Miałem przyjemność pracować z energicznie promieniującą Panią Katarzyną Książkiewicz, która jest profesjonalnie przygotowana do prowadzenia szkoleń pod względem wykładowym jak i szkoleniami indywidualnymi. Atmosfera w pracy była, mogę powiedzieć z czystym sumieniem, BARDZO RODZINNA. Każdy z nas przychodził z uśmiechem do pracy, w której praca była wykonywana z pasją nie z przymusu. Dzięki wysokiej wiedzy Pani Katarzyny na temat szerokiego grona operatorów telefonii stacjonarnej w kraju – potrafiliśmy wyjść z najtrudniejszych pytań i sugestii przy rozmowach z klientem indywidualnym jak i biznesowym. Podsumowując osobę Kasi JEST BARDZO MIŁĄ PANIĄ TRENER Z 6tym ZMYSŁEM CO CZYNI JĄ OSOBĄ REPREZENTATYWNĄ Z DUŻYM POCZUCIEM HUMORU. Polecam wszystkim korzystanie z usług Pani Katarzyny.”

Marcin Laskowski

Konsultant Call Center TELKAM

„Poznałam Kasię, gdy zaczęłam pierwszy raz pracować w call center i szczerze mówiąc nie mogłam trafić lepiej. Kasia szkoli szybko, prosto, skutecznie i z humorem. Nie ma dla niej trudnych klientów, spraw nie do załatwienia i pytań, na które nie można odpowiedzieć. Wielki plus także za umiejętność tworzenia zgranego zespołu.”

Barbara

Konsultantka Call Center TELKAM

„Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniach prowadzonych przez Kasię Książkiewicz i, muszę przyznać, były fantastycznie przygotowane, zarówno pod względem merytorycznym, jak i organizacyjnym. Bardzo szeroka wiedza autorki szkolenia, wspaniale dobrane materiały dydaktyczne, poparte praktycznymi przykładami, pozwoliły mi w pełni zrozumieć problematykę zajęć oraz odnieść ją do mojej przyszłej pracy. Dodatkowym, niekwestionowanym atutem, był otwarty sposób komunikacji prowadzącej z uczestnikami szkolenia. Szkolenie ukończyłam w pełni usatysfakcjonowana. Polecam gorąco!”

Agnieszka Wróbel

Specjalista ds. Zaopatrzenia FagorMastercook S.A.

„Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniach prowadzonych przez Kasię Książkiewicz i, muszę przyznać, były fantastycznie przygotowane, zarówno pod względem merytorycznym, jak i organizacyjnym. Bardzo szeroka wiedza autorki szkolenia, wspaniale dobrane materiały dydaktyczne, poparte praktycznymi przykładami, pozwoliły mi w pełni zrozumieć problematykę zajęć oraz odnieść ją do mojej przyszłej pracy. Dodatkowym, niekwestionowanym atutem, był otwarty sposób komunikacji prowadzącej z uczestnikami szkolenia. Szkolenie ukończyłam w pełni usatysfakcjonowana. Polecam gorąco!”

Agnieszka Wróbel

Specjalista ds. Zaopatrzenia FagorMastercook S.A.

„Moja ocena jeśli chodzi o szkolenie Katarzyny Książkiewicz jest mega pozytywna. Sposób prowadzenia bardzo swobodny, wszystkie zagadnienia wyjaśnione od a do z 🙂 Kasia, jako osoba spokojna i bardzo wyrozumiała, w krzyżowym ogniu pytań zawsze umiała wyjaśnić zawiłości zagadnienia. W skali ocen od 1 do 6 jak dla mnie 6 z + 🙂

Ela Radomska

Konsultant Telefoniczny Call Center IPT

„Miałem okazję uczestniczyć w wielu szkoleniach w różnych korporacjach, ale nigdy nie spotkałem szkoleniowca tak zaangażowanego i profesjonalnego będącego jednocześnie tak otwartą i ciepłą osobą :)”

Jerzy Szczupak

Dyrektor, Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Przemkowie

„Miałem to szczęście, że Kasia była moim pierwszym trenerem w mojej pierwszej poważnej pracy. Dwa miesiące szkoleń pod jej okiem pozwoliło mi znakomicie wdrożyć się w atmosferę i standardy pracy. Po zakończeniu szkoleń, co moim zdaniem ważne, Kasia nadal doglądała mej pracy i postępów. Jest fantastyczną osobą, przyjacielem i trenerem. Pod jej opieką czułem, że firma i praca którą wykonuję są ważne.”

Mateusz Walczyk

Starszy Inspektor ds. Telecentrum Avista Media Sp. o.o.

„Uczestniczyłem w szkoleniach prowadzonych przez Kasię jak również w Coachingu. Kasia jak mało kto potrafi nawiązywać kontakty, zaraża pozytywną energią i uśmiechem. Rozmowy z Kasią pomogły mi zrozumieć, że przede wszystkim ode mnie zależy to czy osiągnę zamierzony cel. Konsekwencja w działaniu, pewność siebie i tego co chcę osiągnąć, przychylni ludzie,którzy motywują do działania to klucz do osiągnięcia zamierzonego celu i realizacji marzeń. Marzeń często takich, które wydają się mało realne ale to przecież każdy z nas kreuje rzeczywistość.”

Krzysztof Sieczkowski

Specjalista ds sprzedaży NETIA S.A.

„Bardzo mi miło wypowiedzieć się na temat szkoleń przeprowadzanych przez Katarzynę Książkiewicz. Szkolenia są bardzo konkretne i rzeczowe, ciekawe i interesujące. Szkolący potrafi zainteresować tematem i w pełni go wyczerpuje. Katarzyna jest osobą ambitną, profesjonalną i rzetelną. Miałam okazję z nią współpracować i cieszyć się jej towarzystem. Szkolenia projektowane i przeprowadzane przez Kasię to kawał dobrej roboty. Warto zainwestować we współpracę z nią bo przyniesie to efekty. Polecam, polecam serdecznie.”

Monika Korkuś

Lider Grupy Sprzedaży Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej S.A

„Uczestniczyłem w wielu szkoleniach, prowadzonych przez Katarzynę Książkiewicz w firmie telekomunikacyjnej – Telefonia Dialog. Przyjmując się do pracy w Dialogu, byłem pewien obaw, czy podołam swoim nowym obowiązkom. Telekomunikacja była odległą mi dziedziną wiedzy. Mnóstwo obcych zagadnień technicznych, informatycznych oraz ogrom wiedzy o usługach firmy. Szczerze przyznaję, że moje obawy szybko minęły, po przebyciu kilku szkoleń z Katarzyną Książkiewicz. Sposób przekazywania wiedzy, zachęcanie do aktywnego współuczestniczenia w szkoleniach, motywowanie do dalszej nauki, spowodowały, że szybko załapałem naprawdę trudne i skomplikowane zagadnienia telekomunikacyjne. Te szkolenia, nie były kolejnym, zwykłym wysłuchaniem monotonnego monologu prowadzącego szkolenie, ale pełnym ekspresji spotkaniem, w którym bardzo łatwo przyswoić obce zagadnienia. Jestem bardzo zadowolony ze szkoleń prowadzonych przez Katarzynę Książkiewicz i szczerze polecam udział w jej szkoleniach.”

Mariusz

Specjalista w Dziale IT

„Uczestniczyłem w wielu szkoleniach, prowadzonych przez Katarzynę Książkiewicz w firmie telekomunikacyjnej – Telefonia Dialog. Przyjmując się do pracy w Dialogu, byłem pewien obaw, czy podołam swoim nowym obowiązkom. Telekomunikacja była odległą mi dziedziną wiedzy. Mnóstwo obcych zagadnień technicznych, informatycznych oraz ogrom wiedzy o usługach firmy. Szczerze przyznaję, że moje obawy szybko minęły, po przebyciu kilku szkoleń z Katarzyną Książkiewicz. Sposób przekazywania wiedzy, zachęcanie do aktywnego współuczestniczenia w szkoleniach, motywowanie do dalszej nauki, spowodowały, że szybko załapałem naprawdę trudne i skomplikowane zagadnienia telekomunikacyjne. Te szkolenia, nie były kolejnym, zwykłym wysłuchaniem monotonnego monologu prowadzącego szkolenie, ale pełnym ekspresji spotkaniem, w którym bardzo łatwo przyswoić obce zagadnienia. Jestem bardzo zadowolony ze szkoleń prowadzonych przez Katarzynę Książkiewicz i szczerze polecam udział w jej szkoleniach.”

Mariusz

Specjalista w Dziale IT

„Szkolenia organizowane przez Kasię są w iście koleżeńskiej atmosferze. Nie są to standardowe „wykłady”, nikt nie ma żadnych oporów by w każdej chwili zapytać jeśli czegoś nie zrozumiał. Jednym słowem lata doświadczenia w pracy z ludźmi widać gołym okiem. Myślę że wiedza na szkoleniach Kaśki jest łatwo przyswajalna ze względu na przystępny dla każdego sposób jej przekazywania jak i szeroki wachlarz ćwiczeń dostosowanych idealnie do każdego opracowywanego zagadnienia. Jeśli chcecie nabyć niekiedy trudnych umiejętności dobrego, asertywnego kontaktu z ludźmi, myślę Kasia Książkiewicz jest osobą która znacznie Wam to ułatwi. Z całą odpowiedzialnością polecam w 100%.”

Przemek Biderman

Kierowca Międzynarodowej Firmy Logistyczno – Transportowej

„Bardzo proszę Kasieńko przyjmij ten list jako wyraz podziękowania za współpracę i jednocześnie wyraz naszej wdzięczności za Twój wkład w nasze wyszkolenie. Chciałabym Ci też bardzo, bardzo podziękować za cudowną współpracę! Bardzo dziękuję za wytrwałość i cierpliwość w imieniu swoim oraz moich Agentów:) Życzę Ci samych sukcesów we wszystkim czego się podejmiesz, zresztą jestem przekonana, że tak właśnie będzie! Jesteś kochana, a współpraca z Tobą to czysta przyjemność. Raz jeszcze dziękuję za wszystko Kasiu! Pozdrawiam serdecznie Ania.„

Anna Ślusarczyk

Team Manager Call Center IPT

„Mam nadzieję, że masz i nadal będziesz miała dużą popularność zawodową, gdyż faktem niepodważalnym jest sama przyjemność odbywać z Tobą szkolenia Kasiu!!!”

Łukasz Kaczmarek

Specjalista ds. Zatrudnienia w Intel Ireland

„Miałem przyjemność uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez Katarzynę Książkiewicz. Z wielu szkoleń w jakich uczestniczyłem najlepiej zapamiętałem właśnie to szkolenie i sposób w jaki było ono prowadzone. Kasia posiada niebywałą umiejętność dotarcia do uczestników szkolenia i przekazania informacji w odpowiedni sposób. Atmosfera jaka jest budowana przez Kasię w trakcie szkolenia, pozwala na całkowite wyluzowanie się i przyswajanie wiedzy z chęcią, nie z wymuszonym obowiązkiem. Myślę, że wielu trenerów mogłoby uczyć się od Kasi przeprowadzania szkoleń, bowiem jest to świetny przykład na to, że szkolenie może być profesjonalne, z odpowiednim poziomem merytorycznym pozwalającym na podniesienie kwalifikacji, a zarazem może być świetnie spędzonym czasem. Pozostaje mi mieć nadzieję, że będę jeszcze uczestniczył w niejednym szkoleniu prowadzonym przez Kasię Książkiewicz.”

Marcin Syrowiec

Przedstawiciel Handlowy Martkam – Atlas Copco

Miałem przyjemność korzystać z sesji coachingowych Pani Katarzyny. To zaskakujące jak mocno człowiek oddziela życie zawodowe od spraw prywatnych, nie dostrzegając zależności między nimi. Pani Katarzyna pomogła mi postawić właściwe pytania i wybrać odpowiednie ścieżki. Sukces zawodowy i harmonię w życiu zawdzięczam, w znaczącym stopniu, tym właśnie spotkaniom. Gorąco polecam.”

Mariusz

Współwłaściciel MajaTeam s.c.

„Katarzyna jest niewątpliwie doskonałym specjalistą w swojej dziedzinie. Cenię ludzi, którzy zawodowo wykonują pracę, która dodatkowo jest ich pasją lub zainteresowaniem. Obsługiwała moją firmę przez 4 miesiące, współpraca zakończyła się zgodnie z przewidzianym harmonogramem. Projekt przewidziany był na dokładnie taki okres.”

Maciej Gajec

Prezes Zarządu GBC sp. z o.o.

Pełen profesjonalizm w prowadzeniu szkoleń z bardzo wyraźnym nastawieniem na wynik sprzedażowy.

Dariusz Królicki

Dyrektor Handlowy BPO Management Sp. z o.o. Grupa Casus Finanse

„Wysokie kompetencje i systematyczność. Wzorowa organizacja pracy. Nastawienie na rozwój – swój i prowadzonych zespołów. Pozytywne nastawienie do otaczającego świata, uwaga, które zaraża! A żeby tego było mało, to jeszcze robi pyszne pierogi ruskie, którymi motywuje do osiągania większych celów 🙂 Współpraca z Kasią to czysta przyjemność i poczucie dobrze spożytkowanego czasu. Jeśli szukacie w trenerach „tego czegoś”, to Kasia to z pewnością ma!”

Maja Pawelska

E-commerce Project Manager EXB Sp. z o.o.

„Znam Kasię od lat. Niebywale konsekwentnie dążyła do miejsca, w którym jest. O sprzedaży opowiada z pasją, call center to jej żywioł. Jest bardzo uważna. Polecam, polecam polecam!”

Maja Borkowska

Marketing, Sales and PR Manager Vet Steps Sp. z o.o.

„Jako manager projektu, miałam okazję współpracować z Kasią Książkiewicz i z pełną odpowiedzialnością polecam tę osobę, jako profesjonalnego Trenera. Ma bogatą wiedzę zawodową i doświadczenie w branży call center. Jako Trener – bardzo wymagająca, z dobrze sprecyzowanymi oczekiwaniami – zawsze zależy jej na powodzeniu projektu, który aktualnie prowadzi. Kasia jest osobą bardzo komunikatywną, otwartą i kreatywną. Nie boi się nowych wyzwań i nawiązuje pozytywne relacje z zespołem. Potrafi zmotywować grupę oraz współpracowników do działania, przez co osiąga założone cele. Jest koleżeńska, zawsze służy pomocą i dobrym słowem. Osoba bardzo kompetentna na swoim stanowisku. Współpraca z Kasią była czystą przyjemnością :)”

Ewelina Kozak-Kałka

Team Manager Teleksięgarnia Sp. z o.o

„Podczas warsztatów Kasia posługuje się wieloma narzędziami, robi wszystko co w jej mocy, aby uczestnicy aktywnie brali udział w ćwiczeniach – stara się przekazać podstawę teoretyczną i wzbogacać ją o praktyczne ujęcie. Kasię cechuje również partnerskie podejście do osób, z którymi pracuje. Kasia to doskonały coach – jest dobrym słuchaczem, który podąża w kierunku danej osoby. Dzięki niej mogłam odnaleźć swoją ścieżkę zawodową i rozwinąć swoje umiejętności. Polecam Kasię jako dobrego trenera oraz profesjonalnego coacha.”

Magdalena Wrona

Team Manager TeleKsięgarnia sp. z o.o.

„Kasia jest niespotykanie kompetentnym współpracownikiem, rozsądną szefową, wspierającą koleżanką i osobą o nieodpartym uroku osobistym :)”

Anna Rymaszewska-Dybała

Project Manager Vison Secret Client Sp. z o.o.

„Pracę z Kasią wspominam bardzo miło, zawsze pomocna, uśmiechnięta. Szkolenia były dobierane pod moje potrzeby, doskonaliły moje umiejętności, ale i także podnosiły kompetencję. W mojej dotychczasowej pracy nie spotkałam już tak dobrego trenera. Kasiu dziękuję za czas który mi poświęciłaś.”

Dorota Słowik

Konsultant ds. obsługi klienta i sprzedaży Teleksięgarnia Sp. z o.o

Kasia Książkiewicz jest NAJLEPSZA Z NAJLEPSZYCH!!DZIĘKI JEJ SZKOLENIU POSIADAMY MEGA UMIEJĘTNOŚCI!!!! Katarzyna robi to co lubi, bardzo dobrze jej to wychodzi:)). Ma Kobieta pasje.Uczestniczyłam w szkoleniach prowadzonych przez Kasię oraz w Cochingu, łatwo nawiązuje kontakty. Posiada ogromną wiedzę. Polecam ją jako Coacha oraz jako towarzyszkę do rozmów.”

Magdalena Rucińska

Strateg Marketingowy QualitySkills.pl

„Z Kasią miałem przyjemność współpracować przez kilka miesięcy. Nie ma drugiej takiej osoby, która cechuje się takim profesjonalizmem w swojej branży. Czas poświęcony dla mnie jako pracownika z zakresu szkoleń ze sprzedaży, czy obsługi klienta wiele mnie nauczył. To właśnie dzięki szóstemu zmysłowi Kasi nabrałem pewności siebie i moja motywacja do działania wzrosła do 150%. Jestem wdzięczny i bardzo dziękuję.”

Bartosz Gluza

EXB Sp. z o.o. Manager Klienta

„Miałam wielką przyjemność odbyć szkolenie u Pani Kasi. Obowiązek przemienił się w czystą przyjemność. Teoria przeplatana poczuciem humoru i pełnym profesjonalizmem. Kasia przekazuje informacje w sposób łatwy i przystępny, potrafi swym entuzjazmem zmotywować każdego do działania. Doskonale potrafi zorganizować grupę, jak również doskonale potrafi zająć się jednostką. Zawsze perfekcyjnie przygotowana, gotowa na krzyżowy ogień pytań. Szkolenie z Panią Kasią? sama przyjemność !!! Dziękuję i pozdrawiam :-)”

Marta Klekot

Konsultantka Call Center TELKAM

„Kasia, jako osoba prowadząca szkolenia zafascynowała mnie swoim zaangażowaniem, profesjonalizmem oraz szeroką wiedzą na temat omawianych zagadnień. Wykazywała się niespotykaną wręcz komunikatywnością, otwartością, umiejętnością przekazywania wiedzy w sposób przystępny i zrozumiały dla wszystkich, ale także nowatorstwem w sposobie i stylu prowadzenia zajęć. Dzięki Niej, nawet niezbyt interesującą i niezbyt ciekawą porcję materiału mogłem przyswoić w ciekawej, interesującej formie, bazującej często, poza wiedzą czysto merytoryczną oczywiście, na żartach i porównaniach z sytuacjami z życia codziennego. Prowadzenie szkoleń traktuje w sposób nieszablonowy, mocno urozmaicony oraz twórczy. Od czasu tamtych zajęć wiem, że szkolenia nie muszą być tylko przymusowym, często nudnym i sennym przerywnikiem od normalnych zajęć wykonywanych w pracy. „

Dominik Zwolski

Specjalista ds. Obsługi Klienta Raben Polska Sp. z o.o.

„Kasia to charyzmatyczna osoba, pełna humoru i profesjonalizmu w każdym calu. Zawsze przygotowana, w świetny sposób potrafi przekazać mnóstwo wiedzy. Szkolenia z Nią to rzetelnie przygotowane spotkania – nauka, testy, wsparcie merytoryczne – a wszystko to na wysokim poziomie. Jak mało kto potrafi połączyć przyjemne z pożytecznym, przez co wiedza nie wiadomo kiedy wchodzi do głowy 🙂 Sama miałam przyjemność się o tym przekonać, dlatego z pełną odpowiedzialnością stwierdzam, że Coach Kasia to Gwarancja Najwyższej Jakości 🙂

Justyna Pawlikowska

Kierownik Działu Obsługi Klienta Centrum Odszkodowań VOTUM

„Kasia jest na pewno osobą cierpliwą i stanowczą. Ma indywidualny i życzliwy stosunek do każdej osoby biorącej udział w szkoleniu. Potrafi bardzo skutecznie wyzwalać w uczestnikach szkoleń inicjatywę i kreatywność oraz zachęcać ich do aktywności. Szkolenia były zawsze odpowiednio rozplanowane ( organizacja szkolenia, merytoryczna jakość przekazywanych treści, atrakcyjność i sposób prowadzenia zajęć). Wyjątkowa osobowość i kompetencje Kasi czynią ją świetnym Trenerem :)”

Kamila Gogol

Kierownik Biura Obsługi Klienta Multimedia Polska S.A.

„Jako jedna z licznych osób miałam przyjemność wzięcia udziału w szkoleniach prowadzonych przez Panią Katarzynę Książkiewicz. Chcąc podsumować całość – ich przebieg – muszę powrócić wspomnieniami do okresu już raczej odległego. Tym niemniej robię to z niekłamaną radością. Szkolenia z panią Katarzyną – choć obejmowały rozległy materiał i często niekoniecznie łatwo przyswajalny (jak dla przykładu obsługa trudnego tzw. „roszczeniowego” klienta, elementy psychologicznej dominacji w rozmowie często z mało kulturalną osobą) stały się przedpolem do miłej i owocnej współpracy z Firmą. Szkolenia te umożliwiły mi podjęcie decyzji o pozostaniu w firmie. Wdzięk osobisty pani Katarzyny i wieloletnie doświadczenie, a przede wszystkim ciepły i opiekuńczy stosunek do osób szkolonych sprawiły, że nauka ta była czystą przyjemnością. Zapominało się, że to obowiązek. Udało mi się przebrnąć przez mozolne i kilkutygodniowe treningi, z których te z panią Książkiewicz wspominam ze szczególnym sentymentem. Wykładana mi i mojej szkoleniowej grupie teoria, bogato okraszona przeróżnymi anegdotami (jednak zawsze „na temat”), ćwiczeniami praktycznymi, które pozwoliły co trudniejsze szczegóły bez wysiłku zapamiętać, podczas wielu wspólnych dni – mimo godzin czasem ekstremalnie rannych – panowała niespotykanie przyjazna, niemalże rodzinna atmosfera, która z pewnością umożliwiała postrzeganie wielu nieco ciemniejszych stron i aspektów pracy w bardziej fioletowych odcieniach. Współpraca z panią Katarzyną okazała się niesłychanie przyjemną, przydatną oraz – co ważniejsze – owocną, biorąc pod uwagę osiągnięcia w pracy. Warto nadmienić, że koniec szkoleń nie był wcale zakończeniem znajomości grupy szkoleniowej z panią Książkiewicz – pełna zapału, a przede wszystkim optymizmu i siły zagrzewania do „walk” różnego rodzaju, które czekają w trakcie każdej chyba pracy – zawsze była w pobliżu, nie tylko w pierwszych dniach samodzielnej pracy. Solidne przygotowania do wielu dni szkoleń, wszelakie urozmaicenia (nie były to bowiem suche uczelniane wykłady, ale wdrażanie nowopoznanego materiału w życie) niezmiernie pomogły w dążeniu do obranego celu – bycia dobrym Sprzedawcą i konsultantem. Wszystkim życzyłabym takich koordynatorów pracy, jak pani Katarzyna Książkiewicz. Gdyby przyszło mi zamknąć w jednym zdaniu opinię o pani Katarzynie Książkiewicz brzmiałaby ona tak: Profesjonalistka, z zapleczem wiedzy, bagażem doświadczeń, sercem na dłoni, poczuciem człowieczeństwa (gdy przed symulowanymi, ocenianymi rozmowami ogarniał strach) i sporą dawką poczucia humoru. Czegóż chcieć więcej przy wielogodzinnych szkoleniach, zwykle „przysadzistych” i monotonnych? „

Katarzyna Czechowska

Starszy Inspektor ds. Telecentrum Avista Media Sp. o.o.

„Ogromna wiedza merytoryczna, entuzjazm, zaangażowanie i pasja widoczna we wszystkim co robi Pani Kasia Książkiewicz, są najlepszymi słowami jakie mogą Ją opisać. Pani Kasia zaraża wręcz swym entuzjazmem, przez co szkolenia przeprowadzane przez Nią są niesamowicie przyjemne. Lecz co najważniejsze – Pani Kasia oprócz wiedzy merytorycznej przekazywanej w trakcie szkoleń, kładzie także duży nacisk na praktyczne zrozumienie materii. Będąc na miesięcznych praktykach u Pani Kasi, bardzo dużo się od Niej nauczyłam i muszę przyznać, że zaraziła mnie Ona pasją do szkoleń, a to głównie dzięki dużemu zaangażowaniu Pani Kasi oraz nie tylko ogromnej chęci do dzielenia się swoją wiedzą, ale przede wszystkim umiejętności robienia tego. A dzięki temu, że jest Ona osobą niezwykle komunikatywną i otwartą, nauka od niej jest samą przyjemnością.”

Małgorzata Chanas

Specjalista ds. kadr i płac Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. sp. k.

„Kasiu dziękuję Ci ślicznie za wszelkie wskazówki oraz za możliwość współpracy. Za wytrwałość oraz za ogromny profesjonalizm. Dzięki Tobie szkolenia nie były nudne oraz monotonne. Potrafiłaś każdego zaangażować oraz zachęcić do pracy. Niemożliwe zamieniałaś w możliwe. Cieszę się, że do każdego z Nas podchodziłaś indywidualnie i w każdym dostrzegałaś ten potencjał, którego nie zawsze dostrzegali Nasi Managerowie. Prócz świetnego Szkoleniowca, jesteś osobą godną zaufania. Dziękuję za wszelkie wskazówki, dzięki nim moja praca stała się przyjemniejsza i prostsza. Także moje wyniki zawdzięczam Twojej ciężkiej pracy. Życzę Ci kolejnych sukcesów i mam nadzieję że jeszcze kiedyś Nasze drogi się spotkają. Pozdrawiam Serdecznie!”

Agnieszka Waszak

Konsultantka Call Center TeleKsięgarnia Sp. z o.o.

„Kasia jest wspaniałym Managerem, przez cały czas świetnie motywowała nas do pracy i umilała każdą chwilę rozmową. Nie ma dla niej problemu nie do rozwiązania, z każdą sprawą można do niej przyjść, bo wiadomo, że zaraz coś wymyśli. Ma ogromne poczucie humoru przez co atmosfera w pracy zawsze jest genialna. Każdego traktuje indywidualnie. Doskonale spełnia się w tym co robi. Widać, że do swojej pracy podchodzi bardzo profesjonalnie, angażuje się cała, i zawsze jest przygotowana na każdą ewentualność. Praca z Kasią, to ogromna przyjemność.”

Maciej Szewczyk

EXB Sp. z o.o. Manager Klienta

„P. Katarzynę Książkiewicz miałem przyjemność poznać w momencie, gdy rozpoczynałem pracę w TeleCentrum. Byłem pełen obaw co do nowego miejsca pracy, ponieważ miał to być zupełnie nowy etap mojej kariery zawodowej oznaczający jednocześnie zupełne ?przebranżowienie?. Idealnym środkiem uspokajającym stała się jednak osoba prowadząca w firmie cykl szkoleniowy dla nowych rekrutacji, czyli właśnie p. Katarzyna. Bardzo szybko udało się jej zintegrować oraz wdrożyć naszą grupę do wytężonej pracy, ponieważ w trakcie kilkutygodniowego szkolenia należało opanować bardzo szeroki zakres wiedzy, co zwłaszcza w przypadku osoby nie mającej wcześniej praktycznie nic do czynienia z zagadnieniami telekomunikacyjnymi, było na pewno dużym wyzwaniem. Dzięki wysokiemu poziomowi kompetencji oraz profesjonalizmu naszego trenera poznawanie nowego materiału nie było jednak żadnym problemem. Z wielką cierpliwością i atencją p. Katarzyna odpowiadała na nasze liczne i bardzo szczegółowe pytania imponując swoją wiedzą oraz doświadczeniem. Każdą symulowaną oraz prawdziwą rozmowę z Klientem omawialiśmy bardzo szczegółowo ? dzięki temu nasza pewność siebie oraz zrozumienie potrzeb Klienta rosły z dnia na dzień. Czuliśmy, że nasze przygotowanie merytoryczne oraz obsługowe jest na naprawdę wysokim poziomie, który odpowiednio zaowocuje w momencie, gdy samodzielnie zaczniemy pracę ze słuchawkami na uszach. Fantastyczne poczucie humoru oraz wspaniałe podejście do ludzi p. Katarzyny dodatkowo sprawiły, że ponad miesięczny cykl szkoleniowy minął nam bardzo szybko. Praca na linii była najlepszym egzaminem podsumowującym etap szkoleniowy, egzaminem, który ja i reszta grupy zdaliśmy bez większych problemów.
Po prawie dwuletnim okresie pracy w charakterze Konsultanta Call Center zostałem wyznaczony do innych zadań w firmie ? objąłem pieczę nad bazą wiedzy dla Konsultantów. W ramach moich nowych obowiązków wielokrotnie współpracowałem z p. Katarzyną m.in. poprzez przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników, wspólne wyjaśnianie problematycznych zagadnień, itd. Także ten okres wspominam bardzo miło, ponieważ realizacja zadań, które na co dzień mogą wydawać się żmudne i monotonne, dzięki osobie p. Katarzyny, nabiera innego, bardzo pozytywnego wymiaru.
Wszystkim, którzy mają możliwość współpracy z p. Katarzyną Książkiewicz, polecam jej usługi bez cienia wątpliwości. Jej doświadczenie, kompetentność oraz zdrowy upór w dążeniu do celu mogą dać tylko dobre efekty. P. Katarzyna na pewno nie jest osobą, która robi coś schematycznie, czy też powierzchownie. Śmiało można powiedzieć, że jej osoba i umiejętności to gwarancja sukcesu firmy i zadowolenia pracowników.”

Adam Muca

St. Specjalista ds. TeleCentrum, Avista Media Sp. z o.o.

„Szkolenia z Kasią Książkiewicz obfitowały w wiedzę, cenne rady i przykłady, które oczywiście miały przełożenie na rzeczywistą sytuację firmy. Coachingi zdecydowanie mają charakter praktyczny, nie teoretyczny. Po przejściu całego cyklu szkoleń moje wyniki oraz wyniki całego zespołu znacznie się poprawiły. Szczerze polecam i z przyjemnością wezmę jeszcze udział w szkolenia i coachingach z Kasią, jeśli tylko nadarzy się ku temu okazja.”

Monika

Konsultant ds sprzedaży DWAY Sp. z o.o.

„Kasia, jest fantastycznym coachem. Każde sesja z nią wnosiła nowe odkrycia, które tak naprawdę od dawna już tkwiły we mnie. Spotkałam ją, bo mój pracodawca zafundował mi w ramach nagrody coaching. Myślałam, że coaching, to takie nowoczesne, amerykańskie banialuki. Myliłam się. Ale też dzięki Kasi zrozumiałam, że mam prawo do pomyłek, mam prawo do błędów, bo to urozmaica i wzbogaca moje życie. Dzięki temu staję się mądrzejsza i przede wszystkim odważniejsza. Teraz nie boję się porażek, bo nawet jeśli się zdarzy, to tylko mnie wzmocni i pozwoli wyciągnąć wnioski i pójść dalej. Zresztą jak Kasia powiedziała mi na koniec jednej z sesji: im większa porażka, tym większy sukces. I to prawda, coś w tym jest.

Kasia ma też doskonałą intuicję i kocha, czuje każdego napotkanego człowieka, bynajmniej ja tak czułam. Ale coaching z nią, to nie miła pogawędka, ale ciężka praca. Potrafi tak samo zareagować i ucieszyć się z mojego sukcesu, jak i wylać na głowę zimny prysznic jakimiś pytaniem, które nagle doprowadza do sedna. Czasem takie pytanie pozwala zmierzyć się z głęboko zakorzenionym przekonaniem i prowadzi do odklejenia się od tego ograniczenia, albo podjęcia próby odklejenia się od niego. Nie wiem, jak ona to robi, ale człowiek ma poczucie, że ona zawsze jest do jego dyspozycji. Zawsze promienna, uśmiechnięta i jak sama mówi rozświetlająca drogę.”

Agnieszka Makucewicz Rabeei

Area Manager DWAY Sp. z o.o.