Dziękujemy za obecność na wczorajszym owocnym Callnation.
Katarzyna Książkiewicz Trener z szóstym zmysłem opowiadała o innowacyjnych modelach współpracy z trenerem zewnętrzrnym oraz o zupełnie nowym spojrzeniu na sprzedaż i obsługę klienta.
Łukasz Jasiński z TMSolution Sp. z o.o. opowiadał o tym, jakimi sposobami w obecnym świecie, pozyskać klienta.
Maja Borkowska z Call Center Online Sp. z o.o. zapowiadała, co zmieni się dzięki GIODO.
Błażej Pawlik z 3S ( Meet IT ) opowiedział o transmisji głosu przez Internet, jako obowiązującym powszechnie standardzie.
Raz jeszcze dziękujemy za uczestnictwo DK Marketing, CCIG, Clever Frame International, DHL, Oleofarm dla urody, Medipe Sp. z o.o., DCU Ubezpieczenia, Ubezpieczenia online.pl, Kredyt Expert, MarketCo Sp. z o.o. Grupa Impel i innym uczestnikom.
Przygotowujemy już kolejne spotkanie, o którym napiszmy niebawem – a będzie się działo!
Bądźcie czujni 🙂
Najnowsze komentarze