Dziękujemy za obecność na wczorajszym owocnym Callnation.
Katarzyna Książkiewicz Trener z szóstym zmysłem opowiadała o innowacyjnych modelach współpracy z trenerem zewnętrzrnym oraz o zupełnie nowym  spojrzeniu na sprzedaż i obsługę klienta.

Łukasz Jasiński z TMSolution Sp. z o.o. opowiadał o tym, jakimi sposobami w obecnym świecie, pozyskać klienta.

Maja Borkowska z Call Center Online Sp. z o.o. zapowiadała, co zmieni się dzięki GIODO.

Błażej Pawlik z 3S ( Meet IT ) opowiedział o transmisji głosu przez Internet, jako obowiązującym powszechnie standardzie.

Raz jeszcze dziękujemy za uczestnictwo DK Marketing, CCIG, Clever Frame International, DHL, Oleofarm dla urody, Medipe Sp. z o.o., DCU Ubezpieczenia, Ubezpieczenia online.pl, Kredyt Expert, MarketCo Sp. z o.o. Grupa Impel i innym uczestnikom.

Przygotowujemy już kolejne spotkanie, o którym napiszmy niebawem – a będzie się działo!

Bądźcie czujni 🙂