Dzięki DISC nauczysz się rozpoznawać prawdziwe potrzeby swoich klientów

Zdobędziesz zaufanie klienta, wykorzystując swoje mocne strony, a w rezultacie zaczniesz osiągać lepsze wyniki 🙂 A oto Ci chodzi, prawda 🙂

Co powinieneś wiedzieć o DISC?

  • DISC to metoda analizy behawioralnej. Analizując ludzkie zachowania w konkretnym środowisku i w konkretnych sytuacjach, okazało się, że ludzie o podobnych stylach zwykle bardzo podobnie się zachowują i komunikują, podobny komunikat motywuje ich do konkretnych zachowań. Co ciekawe, każdy z nas ma w sobie te 4 style zachowań (DISC), ale w różnym stopniu ich intensywności
  • Teoria modelu behawioralnego DISC opracowana została na Uniwersytecie Harvarda w 1928 roku przez profesora psychologii Williama Marstona, który był twórcą wykrywacza kłamstw
  • DISC to skrót od angielskich określeń poszczególnych stylów zachowań: Dominant (Dominujący), Influencing (Wpływowy), Steady (Stały), Compliance (Uporządkowany)

4 style zachowań = różne style komunikacji = różne potrzeby = różne kierunki strategii sprzedażowej

Czego możesz dowiedzieć się dzięki DISC?

Test kompetencji DISC Personality Assessment da Ci informację zwrotną między innymi o:

  • stylu komunikacji
  • wrodzonych predyspozycjach w dziedzinie sprzedaży
  • indywidualnym podejściu do współpracy z klientem
  • czynnikach motywujących do osiągania efektów
  • poziomie decyzyjności
  • odporności na stres
  • postawie wobec zmian
  • umiejętnościach analitycznych
  • preferowanych rolach zespołowych
  • wartościach w miejscu pracy

<3 Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów

<3 Jeśli chcesz dowiedzieć się, który styl komunikacyjny jest Twoim dominującym i co się z tym wiąże

<3 Jeśli chcesz wiedzieć co Cię motywuje do osiągania efektów

<3 Zapraszam do kontaktu, jestem dla Ciebie

<3 Daję Ci 100 % uważność i swoje zaangażowanie

<3 Ty jedynie wypełnisz Test kompetencji DISC, a ja udzielę Ci wartościowej informacji zwrotnej <3

Zadzwoń: 607 608 666

Lub napisz: info@katarzynaksiazkiewicz.pl

Źródło: