Piątek, piąteczek, piątunio, to taki dzień w pracy, gdy można poluzować…

Może i można, ale nie u nas w Clever Frame, gdzie pracownicy na 200% realizują swoje cele.

Klient w firmie Clever Frame jest zawsze w centrum, dlatego staramy się nie zwalniać i jeśli się tylko da, pogłębiamy naszą wiedzę związaną ze skuteczną komunikacją. Uczymy się też, w jaki sposób najlepiej dotrzeć do tego, czego klient od nas potrzebuje i w jaki sposób przedstawić nasze produkty, aby nie tylko je sprzedać, ale nauczyć klienta z nich korzystać i w pełni je wykorzystać dla osiągnięcia własnych celów biznesowych. To wspólne wypracowywanie najlepszych sposobów na skuteczne porozumiewanie się, pozwala nam zainspirować klienta do wyboru najlepszego dla siebie rozwiązania.

I dokładnie tak, jak napisałam, na szkoleniach uczymy się nie tego jak sprzedawać, ale tego jak inspirować klienta do zakupu. Nie sztuką jest sprzedać, sztuką jest nauczyć klienta w pełni korzystać zee wszystkich możliwości, jakie daje system Clever Frame.

Dlatego w piątek absolutnie nie zwalniamy i nadal pędzimy do przodu i wciąż pniemy się do góry, po szczeblach wiedzy. Dzisiaj mieliśmy kolejne szkolenie w Dziale Wsparcia Sprzedaży, a na warsztat tym razem wzięliśmy… pytania! 🎤🧐

Tak, tak – eksplorowaliśmy ich wielką moc i sprawdzaliśmy, jak to się dzieje, że dobrze zadane pytania prowadzą nas “po nitce do kłębka” w stronę porozumienia, zaufania i budowania długotrwałych relacji.

Sprawdziliśmy na sobie, jak właściwie postawione pytania – szczególnie te otwarte – topią lody, jak pierwsze promienie słońca wiosną ☀️, skracają dystans, nawet przez telefon i budują mosty między ludźmi. Nic tak skutecznie nie sprawia, jak pytania, że nagle okazuje się, iż nadajemy na tych samych falach, że między nami jest jakieś trudne do zdefiniowania flow 📡! Kiedy pytamy kogoś o jego punkt widzenia, o to, co dla niego ważne – pokazujemy, że naprawdę słuchamy, a to z kolei otwiera drogę do prawdziwej relacji. W sprzedaży to kluczowe – relacja między sprzedawcą a klientem to nic innego jak… no właśnie, jak małżeństwo! 💍 Budujemy długotrwałą relację, relację na lata. A więc kluczowe jest wzajemny szacunek i zaufanie. Dzięki pytaniom tworzymy poczucie bezpieczeństwa i uczymy się siebie nawzajem. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie osiągnąć sukces – zarówno w związku, jak i w sprzedaży. 😉

To, czym chcę się z Wami podzielić, ale i pochwalić, to fantastyczne uczucie, które towarzyszyło mi dzisiaj na warsztatach. Czymś absolutnie cudownym było patrzeć i słuchać, jak uczestnicy otwierali się na szkoleniu z każą minutą i jak samodzielnie zaczynali poszukiwać własnych rozwiązań.

Jesteście niesamowicie zdolni i kreatywni, a praca z Wami to prawdziwa przyjemność! 🙌 Nic tak nie cieszy trenera, jak widok uczestników, którzy chłoną wiedzę, inspirują się i z entuzjazmem wdrażają to, czego się nauczyli. Nic tak nie raduje mego serca jak Wasze pytania, wątpliwości, z którymi się dzielicie i które sobie przegadujemy i wyjaśniamy, a także i na tej podstawie tworzymy nowe rozwiązania. Właśnie tak najlepiej poszerza się swoją wiedzę, umiejętności i w końcu tak buduje się kompetencje przyszłości.

Dziękuję Wam i do następnego razu. 🙂