Szkolenia

Zdobądź wiedzę i pożądane przez Ciebie umiejętności.

Pobudzisz kreatywność i stworzysz przestrzeń, w której wyjdziesz poza granice tego, co już jest Ci znane. Wiesz przecież, że aby nauka była skuteczna, potrzebne są emocje i element ryzyka.

Chcesz mieć doskonale wyszkolony i zmotywowany zespół, który będzie efektywnie pracował i skutecznie wykorzystywał w praktyce wiedzę zdobytą podczas treningów?

Jak bardzo jesteś zmotywowany do tego, by dowiedzieć się więcej na temat kontaktu z klientami w Twojej branży?

Wyobrażasz sobie o ile wzrasta sprzedaż i zadowolenie klientów, jeśli Ty lub ludzie z którymi pracujesz wykorzystują nowoczesne techniki sprzedaży i obsługi klienta na co dzień?

Jakie cele stawiasz obecnie przed sobą bądź Twoim zespołem?

Jakie będziesz stawiać, gdy zdobędziecie nie tylko wiedzę, ale także silną motywację do jej stosowania w praktyce, a tym samym do osiągnięcia sukcesu?

Właśnie na te pytania znalazłeś odpowiedź. Gwarantuję Ci wyszkolenie skutecznego i efektywnego zespołu sprzedawców, a także profesjonalnych pracowników obsługi klienta.

Zamów warsztaty szkoleniowe, podczas których wspólnie popracujemy nad zwiększeniem i pogłębieniem umiejętności i kompetencji w zakresie obsługi klienta, sprzedaży lub budowania zwinnego zespołu.

Dalej zastanawiasz się, dlaczego Klienci nie chcą kupować od Twoich sprzedawców?

Każdy proces sprzedażowy polega na obustronnym dialogu. Efektywność sprzedawców rozmawiających z coraz lepiej wyedukowanymi klientami ciągle spada? To naturalna kolej rzeczy. Klienci nauczyli się rozmawiać ze sprzedawcami stosującymi tradycyjne techniki sprzedaży. Stają się więc coraz częściej odporni na słuchanie tego, jaki to wyjątkowy i oryginalny jest Twój produkt, czy też usługa. Stosowanie wyłącznie języka korzyści uważają coraz częściej za pusty frazes.

Dzisiaj, aby sprzedawać, potrzebny jest bardzo wysoki poziom zaufania i emocje, a nie tylko wysoka kompetencja w postaci znajomości produktu i technik sprzedaży. Dziś sprzedaż, nie jest oferowaniem produktu czy usługi. Dziś sprzedaż, to oferowanie emocji i budowanie zaufania. Spraw więc, byś Ty lub Twoi ludzie dołączyli do grona najlepszych, najlepiej zarabiających sprzedawców.

Proponuję Ci połączenie Twoich wewnętrznych zasobów z technikami sprzedaży i technikami, które rozwijałam przez lata. Właśnie to połączenie doprowadzi Ciebie lub Twoich sprzedawców do skokowego zwiększania skuteczności i efektywności rozmów handlowych z korzyścią dla sprzedających i kupujących, czyli w zgodzie z zasadą „wszyscy wygrywają”.
  • Przekonasz się, jak tworzyć więź emocjonalną z klientami dzięki prostym zabiegom.
  • Stworzysz osobisty zestaw argumentów sprzedażowych.
  • Unikniesz 4 pułapek niszczących skuteczność sprzedawców stosujących sprzedaż konsultacyjną przy pomocy monologów.
Dzięki połączeniu praktycznych studiów przypadku, fascynująco podanej wiedzy w pigułce i czysto warsztatowym charakterze szkolenia, Ty i Twój zespół będziecie dysponować:
  • praktyczną listą działań sprzedażowych do realizacji od zaraz,
  • natychmiastową informacją zwrotną o tym, co należy zmienić i poprawić, by wzmocnić swoją własną sprzedaż,
  • intrygującym wejrzeniem w świat sprzedaży? dzisiaj i jutro?, który pozwoli uzyskać Wam zdecydowaną przewagę nad konkurencją.
Specjalizuję się w szkoleniach i warsztatach z:
  • obsługi klienta połączonych z asertywnością
  • sprzedaży i umawiania spotkań
  • budowania zwinnych zespołów sprzedażowych przy wykorzystaniu cochingowego stylu zarządzania
  • komunikacji zespołowej

Skontaktuj się ze mną w celu uzgodnienia szczegółów wybranego szkolenia.