Szkolenia
Zdobądź wiedzę i pożądane przez Ciebie umiejętności.Pobudzisz kreatywność i stworzysz przestrzeń, w której wyjdziesz poza granice tego, co już jest Ci znane. Wiesz przecież, że aby nauka była skuteczna, potrzebne są emocje i element ryzyka.
Chcesz mieć doskonale wyszkolony i zmotywowany zespół, który będzie efektywnie pracował i skutecznie wykorzystywał w praktyce wiedzę zdobytą podczas treningów?
Jak bardzo jesteś zmotywowany do tego, by dowiedzieć się więcej na temat kontaktu z klientami w Twojej branży?
Wyobrażasz sobie o ile wzrasta sprzedaż i zadowolenie klientów, jeśli Ty lub ludzie z którymi pracujesz wykorzystują nowoczesne techniki sprzedaży i obsługi klienta na co dzień?
Jakie cele stawiasz obecnie przed sobą bądź Twoim zespołem?
Jakie będziesz stawiać, gdy zdobędziecie nie tylko wiedzę, ale także silną motywację do jej stosowania w praktyce, a tym samym do osiągnięcia sukcesu?
Właśnie na te pytania znalazłeś odpowiedź. Gwarantuję Ci wyszkolenie skutecznego i efektywnego zespołu sprzedawców, a także profesjonalnych pracowników obsługi klienta.
Zamów warsztaty szkoleniowe, podczas których wspólnie popracujemy nad zwiększeniem i pogłębieniem umiejętności i kompetencji w zakresie obsługi klienta, sprzedaży lub budowania zwinnego zespołu.
Dalej zastanawiasz się, dlaczego Klienci nie chcą kupować od Twoich sprzedawców?
Dzisiaj, aby sprzedawać, potrzebny jest bardzo wysoki poziom zaufania i emocje, a nie tylko wysoka kompetencja w postaci znajomości produktu i technik sprzedaży. Dziś sprzedaż, nie jest oferowaniem produktu czy usługi. Dziś sprzedaż, to oferowanie emocji i budowanie zaufania. Spraw więc, byś Ty lub Twoi ludzie dołączyli do grona najlepszych, najlepiej zarabiających sprzedawców.
- Przekonasz się, jak tworzyć więź emocjonalną z klientami dzięki prostym zabiegom.
- Stworzysz osobisty zestaw argumentów sprzedażowych.
- Unikniesz 4 pułapek niszczących skuteczność sprzedawców stosujących sprzedaż konsultacyjną przy pomocy monologów.
- praktyczną listą działań sprzedażowych do realizacji od zaraz,
- natychmiastową informacją zwrotną o tym, co należy zmienić i poprawić, by wzmocnić swoją własną sprzedaż,
- intrygującym wejrzeniem w świat sprzedaży? dzisiaj i jutro?, który pozwoli uzyskać Wam zdecydowaną przewagę nad konkurencją.
- obsługi klienta połączonych z asertywnością
- sprzedaży i umawiania spotkań
- budowania zwinnych zespołów sprzedażowych przy wykorzystaniu cochingowego stylu zarządzania
- komunikacji zespołowej