Budowanie wizerunku sprzedawcy przez coaching

Budowanie wizerunku sprzedawcy przez coaching

Moje spojrzenie na markę osobistą sprzedawcy Swoją pracę postrzegam jako zaangażowaną misję, której celem jest wspieranie m.in. sprzedawców w odkrywaniu ich pełnego potencjału oraz doskonaleniu ich autentycznego i profesjonalnego wizerunku w środowisku biznesowym....
Dlaczego Mówię NIE Krindż-Marketingowi

Dlaczego Mówię NIE Krindż-Marketingowi

Dlaczego Krindż-Marketing Stał się Nową Normą? Od pewnego czasu obserwuję trend, który dla wielu z nas może być co najmniej niezrozumiały. Chodzi o tzw. krindż-marketing (z ang. “cringe marketing”), czyli strategię marketingową, która polega na celowym...
Świąteczna Promocja na Coaching

Świąteczna Promocja na Coaching

Zbliża się magiczny czas Świąt Bożego Narodzenia. Tak, to najbardziej magiczny czas dla każdego z nas. Zarówno dziecka jak i dorosłego. Może warto uruchomić – choć na moment w sobie nasze wewnętrzne dziecko, które potrzebuje być zaopiekowane – zaopiekujmy...
Bajka o idealnej Kobiecie

Bajka o idealnej Kobiecie

Ostatnio często zdarza mi się pracować z kobietami, zarówno indywidualnie jak i na warsztatach, dlatego moja uwaga skupiona jest właśnie na działaniach podejmowanych dla nich i kierowanych do nich. Dziś prezentuję bajkę znalezioną w Internecie, którą dedykuję zarówno...
Inteligencja emocjonalna a sukces

Inteligencja emocjonalna a sukces

Inteligencja emocjonalna – rys historyczny Inteligencja emocjonalna to pojęcie, które do psychologii wprowadził Daniel Goleman. Podczas prowadzonych wśród absolwentów Harvardu badań zauważył, że studenci mający wysoki poziom inteligencji racjonalnej i osiągający...